Școala Specială Transilvania

Contactează-ne

Relația şcolii cu părinții

  • Acasă
  • Relația şcolii cu părinții

Relația şcolii cu părinții

Familia trebuie să cunoască cel mai bine copilul şi, încă de la naştere, să trateze prioritar satisfacerea nevoilor de bază ale acestuia.

În calitatea sa de coterapeut părintele trebuie:

  – să-şi formeze abilitatea necesară pentru a înfrunta propriile dureri şi porniri agresive, fără a le răsfrânge asupra relaţiilor cu copilul;

  – să perceapă în mod realist ritmul de dezvoltare a copilului pentru a avea o imagine realistă;

  – să răsplătească copilul prin aprecieri, încurajări şi mulţumiri;

  – să se simtă partener al şcolii;

  – să contribuie la deciziile asupra educaţiei copiilor lor;

  – să înţeleagă şi să sprijine planurile de dezvoltare ale şcolii;

  – să admită nivelul de dezvoltare şi rata progresului intelectual pentru fiecare copil, în mod individual, aşa cum este el;

  – să se implice în organizarea activitaţilor extraşcolare.

Părintele, alături de specialist, trebuie să-şi ajute copilul şi să-l iubească pentru ceea ce este nu pentru ceea ce ar fi putut să fie.

La şcoală copilul este implicat în mai multe activităţi individuale sau de grup, activităţi pe care trebuie să le continue acasă. De aceea cel puţin unul din membrii familiei trebuie să frecventeze periodic şcoala pentru a cunoaşte o serie de activităţi şi utilitatea acestora.

Comunicarea părinţilor cu şcoala se realizează prin :

  – utilizarea zilnică a unui caiet de corespondenţă prin care se comunică; informaţiile necesare legate de programul şi comportamentul copilului

  – participarea la şedinţele semestriale pentru părinţi;

  – participarea la sesiunile de evaluare a copiilor şi la formularea obiectivelor de dezvoltare, cel puţin de două ori pe an;

  – realizarea de vizite la şcoală din proprie iniţiativă sau la invitaţia profesorilor;

  – acceptarea vizitei profesorilor şi terapeuţilor la domiciliul elevilor;

  – participarea la activtaţile şcolare didactice (asistarea la ore) şi terapeutice (prezenţa la activitaţile de hidroterapie şi hipoterapie), respectiv extraşcolare (participarea la excursii, serbări, vizite, cumpărături etc.);

  – participarea la activităţile ştiinţifice: cursuri, sesiuni de comunicări etc.

Şcoala, prin profesorii de care dispune, este datoare să extindă colaborarea cu familia la toate aspectele care pot contribui la realizarea unităţii de cerinţe şi acţiune pedagogică, în vederea îndeplinirii în comun a procesului de susţinere a copiilor cu dizabilităţi.

  • Semestrul I - 17 săptămâni de cursuri
  • (9 septembrie - 29 ianuarie 2024)
  • Semestrul al II-lea - 17 săptămâni de cursuri
  • (8 februarie -18 iunie 2024)
about
about

For Every Student, Every Classroom Real Results.

We are constantly expanding the range of services offered, taking children of all ages. Our goal is to carefully educate and develop a fun way. We strive to turn the learning process.

Sessions: Monday – Friday

Morning:

9am – 12noon

Lunch:

12noon – 1pm

Afternoon:

1pm – 3.30pm

Qualified Teachers

We are constantly expanding the range of services offered

LEARNING BY CONNECTING PRACTICE

Promoting High Quality Learning Of Young Children

KINDERGARTEN SCHEDULE

Kindergarten History

1994

Opened Its Doors

We are constantly expanding the range of services offered, taking children of all ages. Our goal is to carefully educat.

feature
2001

High School Physics

We are constantly expanding the range of services offered, taking children of all ages. Our goal is to carefully educat.

feature
2008

Get Ready For 6th Grade

We are constantly expanding the range of services offered, taking children of all ages. Our goal is to carefully educat.

feature
2014

Internet Safety

We are constantly expanding the range of services offered, taking children of all ages. Our goal is to carefully educat.

feature

Şcoala Gimnazială Specială "Transilvania"


feature

Istoricul Scolii

  • Situată la 3 km de municipiul Cluj-Napoca, în comuna Baciu, Şcoala Gimnazială Specială Transilvania a fost înfiinţată în anul 1997
feature

Resurse materiale

  • 7 săli de clasă (care sunt dotate şi cu mobilier adaptat necesităţilor elevilor);
  • 2 săli de kinetoterapie (dotate cu aparate şi materiale adaptate pentru persoane cu nevoi educative speciale);
  • 1 cabinet logopedie dotat cu materiale de stimulare a limbajului
feature

Resurse informaționale

  • fișă de evaluare primară elaborată în şcoală;
  • fişe de evaluare psihopedagogică elaborate în şcoală;
  • informaţii traduse şi adaptate nivelului de dezvoltare şi necesităţilor educative ale elevilor
feature

Personal didactic

  • Profesori psihopedagogi și educatori
  • Profesori logopezi:
  • Profesori kinetoterapeuti
  • Profesor itinerant:
  • Profesor activităţi preprofesionalizare:
  • Medic
feature

Comisii metodice profesori

  • Comisia metodică a profesorilor psihopedagogi
  • Comisia metodică a profesorilor educatori
  • Comisia metodică a profesorilor de educaţie fizică şi kinetoterapie
  • Comisia pentru evaluarea si asigurarea calitatii
feature

Curriculum national

  • deficiente grave
  • deficiente profunde
  • deficiente asociate
icon

38

Student Classroom

icon

14

Kids Classes

icon

75

Outdoor Activities

icon

23

Loving Teachers

WHY CHOOSE US

Our Core Values

We are constantly expanding the range of services offered, taking care of children of all ages. Our goal is to carefully educate and develop children in a fun way. We strive to turn the learning process into a bright.
icon

Learn And Play

Our goal is to carefully educate and develop children in a fun way.

icon

Great Teachers

Our goal is to carefully educate and develop children in a fun way.

icon

Family Environment

Our goal is to carefully educate and develop children in a fun way.

icon

Excellent Programmes

Our goal is to carefully educate and develop children in a fun way.

See Our Kindergarten Photo Gallery!

We are constantly expanding the range of services offered

SERVICE REVIEWS

What Parents Say

Follow @Instagram